مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 07:302021-11-23سياسي

راهیابی 10 گیلانی به چهل وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: 10 نفر از نخبگان قرآنی استان گیلان به مرحله نهایی چهل وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه یافتند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: 10 نفر از نخبگان قرآنی استان گیلان به مرحله نهایی چهل وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه یافتند.

حجت الاسلام والمسلمین ستار علیزاده، در گفت وگو با خبرنگاران، از راهیابی 10 گیلانی به چهل وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد و اظهار کرد: این افراد از میان 16 قاری، حافظ، مرتل و موذن گیلانی راه یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن کشوری برگزیده شدند.

وی گفت: ضبط مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن کشوری مهر امسال در حرم مطهر فاطمه اخری(س) رشت با حضور 16 قاری، حافظ، مرتل و موذن گیلانی برگزار و صوت و تصویر راه یافتگان گیلانی به مرحله نیمه نهایی با حضور استاد محمود لطفی نیا به عنوان ناظر و استاد مصطفی پور به عنوان هادی حفاظ در بخش برادران و خانم باغبان هنردوست ناظر و هادی حفاظ در بخش خواهران ضبط و برای داوری به تهران ارسال شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان ادامه داد: این افراد برگزیدگان مسابقات استانی قرآنی کریم گیلان هستند که از بین 150 قاری و حافظ گیلانی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 10 گیلانی به چهل وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن

راهیابی 10 گیلانی به چهل وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن